Friday, August 12, 2011

ID oh ID..

Salam..

saja nk bukak issue ni. dah pernah bkk issue ni kat FB aku dulu.. cume saje tiba2 terfikir lagi pasal ni. Harap-harap x de yg amik hati sgt la yee... Aku seorang chatters tegar.. hari2 on9, hari2 aku jumpa mcm-mcm jenis id.. yg lucah, yg kelakar, yg perasan, mcm-mcm lah.. kdg2 senyum sendiri bile tengok...

tapi bila lama2.. perkara tu mcm dah biasa laa.. alaa.a.. acah2 perasan, takkan x leh kan.. yana_cute, lina_vouge, boroi stylo, baby manje. CUTE KE? VOUGE KE?STYLO KE? MANJE KE? atau hanya pada nama? hehehehe.. yg ni x kisah la. keyakinan pada diri tu penting.. ada gak yg annoying mcm abgnakmainje, batangbesarkeras, abg18inch, nenenkugede.. hahaha.. lucah!!~



ada gak yg guna nama kartun2 yg diorang minat. celebriti, movie, watak2 lam movie.. mm.. tu kire cam obses ke apa? macam2 lahh..

mmm..nama melambangkan pemegang identiti tu sendiri.. ce tengok nama2 bloggers yg aku rasa aku suke dan nama2 tu mmg sesuai ngan dorg. cam Lagenda Mahsuri.com, "Mak lagenda" ok la tuh.. aku rasa dia mmg legend.. nk belajar, bekerja, menjaga 3 org ank yg nk membesar, tambah lgi nk jaga pakcik dia.. hui laa.. aku pon kelam kabut jaga diri sendiri. Redmummy.com "RM" oklah.. dah makcik ni mmg obses merah. mmg seswai la.. banyak lagi. tapi macam malas nk mention kat sini.. bole.."

bagi aku.. aku lebih suka guna nama sendiri. sbb dlm dunia bloggers, chatting, perkenalan kat cyber ni, nama yg kita sendiri cipta tu melekat walaupun kita-kita ni dh jumpa in realiti.. ada plak org nk panggil ko ngan nama betul ko kalau dri mula2 dia dah panggil ko busuk? x kannn..??. tapi kt sini terpaksa plak guna nama len sbb cukup la siapa yg tahu aku siapa... +.+"  ok aku merepek. alaaa kalau dh jumpa nnti takkan korang nk panggil aku suka or ungu plak? kompom korang tanya nama aku sape kann kannn kannn?


ok selamat sikit lagi nk berbukaa... sabar! salam ;)
p/s: encik boroi stylo tu stylooo sgt ke?

1 comment:

  1. potong gaji.. sbb kutuk id bos.. wahhahahahhaha.. standard lah.. lumrah chatting mmg mcm ni seyhh.. id menunjukkan kreativiti seseorang.. tp gua gak yg x kreativ.. kehkehkehkeh

    ReplyDelete