Sunday, September 4, 2011

Gila-gila Hari Raya

Assalamualaikum..

Masih lam mood raya... hari ke-6 sudah. Apa khabar kawan2? camne raya korang tahun ni? Raya aku tahun ni happening gile.. tak macam tahun lepas yg terpaksa bekerja.. mmg happening tapi tak la banyak rumah yg aku pegi.. :)



Raya pertama - ke Kepong, Sungai Buloh, Bentong dan berakhir di Mentakab..
Raya kedua - Klang, Kapar, Tanjung Karang, Sabak Bernam dan berakhir di Hutan Melintang..

Raya ketiga dan keempat - tunggu tamu kat rumah..
Raya kelima - Beranang, Kuantan
Raya keenam- Seremban

Seronok, letih tapi puas hati.. cume ada sedikit kekurangan... aku masih x jumpa lagi kuih BATANG BURUK? Korang tau?? tatau? tatau suda.. Yang penting kegilaan beraya ni aku kongsi dgn en BOROI_STYLO. thanks la bawak aku gi beraya :) jauh2 perginya.. suke aiii :P



mmm,... ada perasaan nk beraya ke PENANG minggu depan :) jom?!

1 comment:

  1. hui..gila sakan beraya tuh. Apsal x singgah umah mak. Mentakab ke umah mak pun dekat. Dr seremban pun dekat..*dekat2 pun, lbh kurang 1 1/2 jam la jugak* hehehe..

    kuih btg buruk?? Kat umah mak banyakkkk..mak order 200 btg kali ni. Memang sedap. Mak plak, wajib cari kuih putu kacang/putu beras. Tp dah jumpa dah..

    ReplyDelete