Monday, September 5, 2011

Sharing is Caring..

Assalamualaikum :)


Yg lelaki, ada adik lelaki/abg?
*berkongsi ?
  • baju
  • ps3
  • motor
  • oakley
Yg perempuan, ada adik perempuan/kakak?
*berkongsi


  • makeup
  • accessory
  • contact lens
  • hair care
Dan semua yg anda kongsikan dengan adik beradik tersayang tu adelah dri hasil titik peluh anda.. Untunglaaa~ Perasaan? Acah2 tak kisah bila tengok dia pakai? Atau buat2 tanya "ehh.. tu aku punye kan?" walaupun ko sebenarnye tau? dan dia acah2 selamba kata ya.. Atau lepas dia pakai dia simpan sendiri dan bila kita nk pakai kene mintak plak kat dia.. macam kita yg nk pinjam barang dia? (contohnya baju)

Dan bile dia ada duit dia x kisah pon nk beli apa yg dia kekurangan tapi terus nk kita supply tuk dia? contohnya macam shampoo.. dan lebih sakit hati rambut dia lagi panjang mengurai dari kita dan bila shampoo tu habis kite akan kegatalan kulit kepala dan PAKSA dia beli baru kite leh ada shampoo?

Dan lebih sakit hati lagi bila mak kita mengeluh sesuatu hal tentang diorang pada muka kita yg sememangnya banyak perkara yg nk dikeluhkan..

oh! stop using my stuff.. berhentila selongkar bilik saya yg mcm sarang ular ni. xde yg menarik pon. Bukan nk berkira.. sikit pon x.. mmg aku suka sepah barang2 aku.. tp aku sepahkan dalam bilik aku sendiri.. so walaupun ko terpijak barang 10sen lepas dari pintu masuk bilik aku, maknanye tu aku punya.
so terima kasih kerana "BERKONGSI" dengan saya. Atau lebih saintifiknya "BUAT HARTA" hakmilik saya.. :) 

for the record, hair dryer , henbeg kaler merah2 itam tu, quitex pink & putih, ada dlm bilik sy.. len len tatau..
**mmg entry luahan hati, tekanan perasaan dan pentingkan diri sendiri :)

No comments:

Post a Comment