Tuesday, April 12, 2011

HATIKU TELAH DILUKAI OLEH WANITA......





ASSALAMMUALAIKUM pembuka bicara buat kalian.. hahahhaha.. cerita cinta? yup.. cerita pasal cinta dude.. dalam hidup kita ni segala2 tentang cinta..tapi hari ini aku tak nak buat tentang hadirnya cinta dalam hidup aku atau aku dah jatuh cinta.. oh.. tidak hari ini.. lain kali kot.. kahkahkahkahkah...

Aku hari ni nak buat tentang hatiku hancur gara-gara cinta... sebenarnya ramai wanita atau kawan-kawan yang tak tahu apa yang sebenarnya telah berlaku dalam hidup aku.. aku telah dikecewakan oleh ramai gadis-gadis diluar sana yang sentiasa dan tak pernah puas untuk memberi cinta palsu kat aku.. kadang- kadang aku terpikir gak kenapa aku je yang kena? kawan-kawan aku yang lain semua dah kawin-kawin dan bahagia.. cuma aku jer yang sentiasa dipermainkan oleh wanita-wanita.. akhirnya baru aku tersedar.. yang aku ni sebenarnya adalah seorang LOOSER... 





Kadang-kadang aku tertanya gak dalam diri aku ni.. pompuan ni x reti puas ke menyakitkan hati aku?dari lah dulu sampai lah sekarang.. asik nak sakitkan hati aku je.. dalam diri aku ni sebagai seorang lelaki mestilah aku akan sentiasa salahkan seorang wanita.. takkan lah aku nak salahkan lelaki plak ye tak? kalau wanita memang lah akan salahkan lelaki.. tapi aku bukan wanita.. aku lelaki.. kompom-kompom lah aku salahkan wanita.. 



dulu aku ada seorang awek yang aku kenal kat kolej.. dia budak perak.. kalau tak salah aku lah kami bercinta dalam setahun lebih.. dari kolej sampai lah habis kolej.. aku time tu amik sijil jer kat kolej. so aku belajar 9 bulan jer.. tu pun tak habis.. ada sebab tertentu lah yang aku berhenti... bila aku habis belajar aku terus berkerja.. aku rasa dia lah awek aku yang ok sikit dari mana-mana awek.. mak bapak aku pun suka dia.. adik badik aku pun suka dia.. tapi kami putus sebab aku aku yang mintak.. time tu agak butthurt gak lah bila dapat awek jenis nak ajak gaduh jer.. orang muda lah katakan.. tapi sekarang dia dah bertunang ngan orang lain dah.. dan aku sentiasa akan doakan kebahagiaan dia.. itu yang terbaek rite? 

kemudian aku solo beberapa tahun sehinggakan member-member aku duk panggil aku gayboy.. demmm lah ngan panggilan tu.. sebab apa diorang panggil aku macam tu erk? mula-mula aku tertanya gak.. last2 br lah aku dapat tahu.. mau taknya member2 panggil aku gayboy.. hampir 3 tahun melepak ngan diorang seorang awek pun aku tak pernah bawak jumpa.. dan aku tak berkeinginan langsung nak cari awek time tu.. sebab time tu aku rasa bebas sangat2... bebas dari cengkaman kuku besi.. time tu memang aku pikir macam tu lah.. sebab aku tengok member2 aku yang ganas2 dan kaki gaduh kaki rempit semua takut ngan awek masing-masing.. takut bini lah katakan.. kahkahkahakhakah.. pemikiran aku time tu lah..

kemudian aku diperkenalkan dengan seorang gadis oleh member2 rempit aku.. awek tu cun siot.. tak layak ngan aku kot.. mula2 tu aku agak malu gak lah.. dan aku tak berapa nak layan awek tu.. tapi dia baik jer lentok leleh ngan aku.. mau tak aku stim.. awek lentok baikkk jer beb.. kompom2 lah aku stim.. dan aku ni jenis plak tangkap cintan sehidup semati time tuh.. ( ada lagi ke cinta sehidup semati zaman sekarang) makin lama makin aku jatuh cinta.. dan akhirnya kami bercinta.. tak lama aku rasa.. dalam kami sedap bercinta baikkk jer dia bantai bertunang ngan orang lain.. katanya pilihan kuarga.. (aku dh benci ayat tuh)  mau tak aku panas.. budak jantan tu plak hensem.. kaya.. berduit.. berjawatn tinggi.. dan aku.. haremmmmmm.... motor kriss cabuk tu jugak lah harta aku.. nak wat cam ner.. hidup perlu diteruskan.. 

setelah aku solo beberapa tahun lagi aku tertarik ngan seorang gadis dari sarawak.. perghhh.. jauhnya awek aku dapat.. kompom kahwin banyak pakai duit.. hurmmmm.. haremmm gak ini awekkk.. baek jer alasan dia bagi.. terpaksa dikahwinkan ngan lelaki pilihan kuarga.. (woi betina!! dah tak ada alasan lain ke ko nak bagi ha!!!) angin satu badan aku time tu.. tapi aku still rileks dan macho boroi aku tetap terserlah..

tak lama plak lepas tu, aku dapat plak awek dari sabah.. perghhhh.. asal ko tak pergi cari awek kat philipne jer boroi? dah itu yang aku dapat, nak buat macam mana.. yang ni ok sikit.. tapi tak lama gak kami bercinta.. aku putus ngan dia sebab kami berlainan agama.. dia yang minta.. sebab dia tak bersedia lagi untuk tukar agama.. mau tak nya.. tiap-tiap minggu pergi gereja.. kuat iman gak lah dia tuh.. tapi nak wat macam mana.. dah tak ada jodoh.. yang ni gak lah aku respek.. 

kemudian aku kenal ngan seorang awek chatting.. perghhh.. yang ni sedikit gak lah panas bila aku kenang.. kuat iman.. kuat agama.. baik orangnya.. (konon-konon lah) baik punya lah bercinta, aku plak dipermainkan.. ah!! cilakak.. sedikit punya baik dia jaja cerita buruk pasal aku.. yang bestnya benda tu tak betul pun.. sakit gak lah hati aku time tu.. dan aku ni jenis pemaaf.. tak kisah lah dia nak cakap apa pun pasal aku.. tak ada aku nak butthurt lah sangat.. tapi yang aku panas sangat dia siap nak jumpa family aku tu.. nak tunjuk konon-konon dia bakal menantu yang paling baikk.. ahhh!! aku pulak yang malu ngan family aku bila dia buat aku macam tu.. suka-suka hati nak permainkan hati orang.. tapi aku dah lupakan dia pun.. dah terasa aku ngan dia tak pernah bercinta pun.. terbaekk gak lah aku ni kan.. kahkahkahkahkahkahkah




dan kes yang terbaru.. yang ni betul-betul mencabar kewibawaan aku sebagai lelaki.. perghhhhh.. budak pahang.. sakit hati melampau-lampau.. masa aku kenal ngan minah ni dia cerita kat aku yang dia baru lepas putus ngan balak dia.. aku pun ngan nak tak nak aku bagi lah nasihat.. yang paling bagus nasihat aku time tu ialah "rileks jer.. biarlah apa orang nak buat kat kita pun.. hidup kita kene jalani gak.. biarkan dia bahagia".. itu lah nasihat yang paling bagus sekali aku rasa aku boleh bagi time tu.. kekekkekekeke.. tapi dia sentiasa duk tangisi kes pakwe dia tu dan aku plak kaki tolong pujuk.. ni semua member aku yang suruh.. dah kenapa  ntah ngan member aku tu..


pujuk punya pujuk akhirnya aku plak yang jatuh hati jatuh cinta.. ah!! bullshit lah aku rasa...
tapi nak wat macam mana.. dah jatuh cinta, nak buat apa lagi? kasi jalan jer lah.. apa? korang ingat kahwin ke? ohhh tidaklah.. couple lah bai.. kahwin nanti2lah.. bila aku couple ngan dia dalam beberapa minggu dia kata nak bagi tau satu hal.. nak jumpa aku.. aku tertanya2 gak.. apa kes? last2 dia bagi tahu yang dia bakal dtunangkan ngan lelaki pilihan keluarga.. ah!!! alasan yang sama.. panas hati membuak-buak dah ni.. cilakak lah.. tapi dia pujuk aku suruh aku terus mencintai dia.. tunggu dia.. beri sedikit masa untuk dia cari alasan putus ngan tunang dia.. time tu aku rasa macam betul jer kes dia ni.. 


makin lama bercinta makin hangat lah plak rasanya.. dh aku bawak jumpa family.. dia siap tidur di rumah family aku.. siap masak lagi.. perghhh.. macam best jer kalau dapat dia.. boleh buat bini ni.. detik hati aku.. tapi rupa-rupanya dia tu racun beb... sekali kantoi ngan aku.. member baik dia sendiri cerita.. tunang dia tu bukan pilihan keluarga.. tapi pilihan dia.. diorang dah memang bercinta dah lama dah.. perghhh.. agak butthurt gak lah time tuh.. aku mula selidik.. aku dapat fb yang dikhaskan untuk family dan tunang dia.. perghhh.. habis aku scroll older post dia.. memang agak kejam dia buat aku macam tu..


tapi makin kejam lagi bila dia mula bermain cinta dengan kawan-kawan aku.. perghhh.. bagi aku time tu bukan dia jer yang heartless.. malah kawan-kawan aku yang heartless.. memang kejam beb.. wa dah rasa butthurt dah.. memang aku dah anggap yag dia ni GILA BATANG ke apa? habis semua kawan-kawan aku dia kebas.. yang kawan-kawan aku ni pun satu hal.. dah tak ada betina lain ke? weyhhh!! kawan ko punya awek ni? dah kenapa ko nak main kebas? korang anggap kawan-kawan ko ni tunggul ke apa? ada gak seorang kawan aku suruh aku rileks.. dia kata jangan salahkan kawan-kawan sendiri.. salahkan pompuan tu.. dia segala penyebab kawan-kawan bergaduh.. iyer, memang aku salahkan dia... tapi kawan-kawan aku ni budak kecik lagi ke? perlu di beritahu.. apa korang ingat aku ni sapa? tunggul? boleh dipermain2kan macam ni.. 


tapi bila akhirnya korang tahu sendiri perangai dia baru lah korang nak minta maaf ngan aku.. barulah korang rasa balik yang korang ni butthurt.. ah cilakak lah korang... yang minta maaf tu ok lah.. yang terus dia tanpa menunjuk yang dia bersalah siap suruh aku bawak dia kehulu ke hilir tu dah kenapa? aku pandang dan tengok jer.. tapi tak bermakna aku akan terus diam jer.. dalam hati aku sekarang aku dah tak percaya pada sesiapa... even kawan aku sendiri...




p/s : Bintang kehidupanku tlah redup, cahaya nya bgai pelita yg hampir mati dan harapan akan kehadiran mu terkubur dalam penantian tak bertepi.. :'(

1 comment:

  1. sabar bro..ko lom mati pon lagi..selagi boleh terus ko teruskan..jodoh tu ade.. cuma perlu cari n perlukan masa.. all da best! ^______^

    ReplyDelete