Wednesday, April 13, 2011

ANTI nya aku pada CINTA...






ASSALAMMUALAIKUM sebagai pembuka bicara buat kalian semua... hahahahah.. berjumpa lagi kita pada hari ni.. macam ramai jer wa nak greet ni.. kahkahkahkah.. pedulikkkk.. ada aku kisah.. 

hari ini kita akan bicara lagi tentang cinta.. ~ha!! cinta? apa hal ko boroi tak habis2 dengan cinta? kemaruk ke apa? ~pedulik apa aku.. kalau kau nak baca kau baca.. kalau tak nak jangan baca.. hari ini aku nak cerita tentang apa yang aku rasa dengan cinta buat masa sekarang..



ok, bagi aku buat masa sekarang ialah cinta itu menyakitkan.. kenapa aku pikir macam tu? apa korang akan pikir bila korang sentiasa di kecewakan oleh pasangan korang? mesti korang akan rasa suck gila-gila yer tak? mesti korang benci, dan korang akan anti dengan perkataan cinta.. betul tak apa aku cakap? tapi itu apa yang aku pikir lah.. jangan lah korang banyak persoalkan pula.. kang ada gak minta pelempang kang...

aku ni boleh lah dikatakan sebagai orang yang looser... looser dalam percintaan.. percintaan aku selama ni boleh dikatakan telah di buang oleh wanita-wanita yang aku cintai sampai mati(konon-kononnya lah dulu mcm tu).. bukan aku yang dump diorang.. tapi aku yg kena dump oleh diorang.. orang yang di dump oleh kekasih hati dia ni boleh dikatakan looser lah.. nak-nak pula orang macam aku ni.. memang looser punya lah... looser ke aku ni? looser lah kot.. sampai kena dump oleh pompuan tu dikira looser lah beb.. 

bila dah sentiasa dikecewakan oleh wanita-wanita yang kaki curang ni sampai satu tahap aku akan rasa macam aku tak rasa aku boleh hidup dengan cinta.. aku rasa aku akan bahagia kalau cinta tak datang dan hadir dalam hidup aku.. buat apa nak  menagih kasih kalau kita rasa itu semua buang masa jer... 



hati aku sekarang dah hancur berkecai, remuk, berderai.. atas sebab apa? semua gara-gara wanita beb.. aku tak salahkan semua wanita.. tapi wanita lah penyebab aku jadi macam ni.. aku jadi benci terhadap cinta.. aku jadi benci terhadap perhubungan.. dan kadang kala aku jadi benci terhadap wanita.. 

bila aku luahkan rasa cinta aku terhadap wanita tak ada sesiapa pun yang percaya.. malah dituduh aku ni penipu lak - berlakon.. yang paling best dituduh pula aku ni try cuba test nak jadi playboy.. dah kejadahnya lah pula aku ni nak jadi playboy.. muka tak seberapa macam aku ni perlu ke aku jadi playboy.. what mother fucker yang wanita-wanita ni pikir tentang aku.. dah tak reti nak pikir benda lain ke? berpikiran logik lah sikit.. tapi, siapa yang penipu? siapa yang player? siapa yang suck suck sangat perangai? akhirnya aku ditipu oleh wanita gak.. aku dimainkan oleh wanita gak..

dulu aku pernah cakap ka salah seorang member aku.. aku cakap kat dia yang GIRL IS SUCK... tapi dengan selamba jer member aku potong cakap aku dan dengan selamba dan sambil gelak ketawa pula dia sebut.. bro, GIRL NOT SUCK, BUT THEY LOVE FOR SUCK.. betul gak apa yang member aku cakap tu.. dan ada lagi seoraang member aku cakap lagi selamba.. GIRL JUST LIKE TOUCH N GO, NOTHING MORE THEN LOVE... perghhhhh.. ini ayat dari mulut buaya ker mulut lelaki yang telah dikecewakan.. ahh!! apa-apa jer lah.. betul gak apa yang diorang cakap tu.. detik hati aku...

disebabkan cinta dan wanita lah aku terjebak ke kancah yang tak patut aku jebak.. aku tak salahkan diorang.. ni jalan yang aku pilih.. dulu aku sering membodohkan orang yang merosakkan diri akibat putus cinta.. tapi, akhirnya aku sendiri yang terjebak... bila korang rasa yang korang dah terasa kekecewaan yang amat sangat macam-macam lah yang korang pikir.. tapi aku tak lah terjebak sampai aku jadi penagih.. isk isk isk.. minta simpang beb.. tak elok tu.. kekekekekeke....



iyer... memang aku akui aku perlukan cinta dalam hidup aku.. dan itu takkan lari hakikatnya sampai lah aku mati.. sampai bila-bila aku sememangnya memerlukan cinta.. kerana ianya amat indah.. tapi aku nak tanya... siapa lah yang berani bagi aku rasa cinta yang betul-betul cinta.. ~~jangan ko cakap cinta pada tuhan plak.. itu aku tahu lah.. jgn nak larikan topik atau sedapkan hati aku..~~ aku hanya perlukan kejujuran dan kesetiaan.. yang lain-lain tu aku tak berapa ambil kisah sangat... dengan setelah apa yang pernah terjadi dalam hidup aku sebelum ini.. hanya dua benda saja yang aku perlukan untuk melengkapkan cinta aku... KEJUJURAN DAN KESETIAAN..


ada sesiapa yang boleh bagi aku dua benda tu? mencintai aku ngan kejujuran dan setia pada cinta yang aku berikan? aku rasa susah nak dapat yang macam tu.. kalau lah aku dapat.. bersyukur pada rahmatNya kerana memberi aku cinta suci dan sejati...


p/s : "benci ini terbit dari cinta yang suci,mengapa aku harus berhenti membenci sistem ini sepertimana aku terus mencintai wanita ini bila aku gagal?Sudah pasti aku akan terus benci - sampai aku mati".


No comments:

Post a Comment