Thursday, June 30, 2011

NAFSU LELAKI YANG SUKAR DIFAHAMI

 
 
Andaikata kamu (seorang lelaki) berjalan di tengah kota Kuala Lumpur, berjalan di kawasan Bukit Bintang misalnya. Pada hari sabtu, dalam waktu petang. Berdiri di hadapan Maybank berhadapan McDonald. Dengan memakai cermin mata gelap, baju petak berwarna merah yang di beli dari Padini dan berseluar skinny Uniqlo yang di beli di kedai bundle sewaktu bercuti di Melaka dahulu. Kasut? Oh, cukuplah kasut putih Chuck Taylor Classic.

Di jari anda jangan lupa sebatang rokok Dunhill Menthol. Kenapa menthol? Pedulikan orang nak kata jika rokok menthol itu boleh mendatangkan mandul ataupun nampak keperempuanan. Kamu rasa Malaysia panas, jadi adalah releven untuk menghisap rokok sejuk bukan?

Kamu memandang sekeliling. Gadis arab berpurdah. Mungkin sebenarnya berstatus isteri kerana di sebelahnya terdapat lelaki Arab berperut boroi berseluar jeans pendek. Kamu ingin lihat wajah perempuan Arab itu, namun apakan daya dia berpurdah di tengah panas.

Sekilas, apabila kamu melintas persimpangan empat untuk menuju ke Bentley. Kamu berselisih dengan gadis Melayu, remaja mungkin dalam 18-21 tahun. Berbaju t-shirt baby saiz dan short-pants tahap peha. Ya, peha gadis tersebut walaupun bersawo matang, tapi cukup untuk mata kamu meliar. Melihat wajahnya, comel. Apatah lagi dengan rambut panjang bewarna sedikit coklat. Kamu mencari cleavage. Besar. Ghairah. Bermulalah pandangan nafsu selama 2 saat dengan di akhiri kamu memaling ke belakang melihat punggung gadis remaja tersebut. Kemudian berkata kamu berseorangan, tanpa suara, hanya mimik mulut menyebut
"Pehhhh! Makwe Key Ell!"
Mungkin kamu rasa dia makwe KL, padahal alamat kad pengenalannya menunjukkan dia dari Sepang. Ingat, Sepang bukan KL tahu?

Kamu di hadapan kedai Bentley. Melihat pelbagai gitar berjenama. Secara tiba-tiba kamu terhidu bau semerbak wangi. Melintasnya di belakang gadis Cina. Kamu memandang ke kanan. Baju dan short-pants. Peha putih. Muka pun comel. Rambut lurus dan bewarna sedikit kemerahan. Lalu kamu memandang kehadapan, memakukan mata melihat gitar-gitar tersebut. Tanpa nafsu, tiada meliar dan tiada ghairah. Mengapa ya?

Pelik bukan? Lelaki Melayu kebanyakkannya memandang ghairah perempuan sebangsa mereka. Kadang-kala walaupun gadis Melayu itu bertudung elok sekalipun, ada saja rasa nafsunya. Tapi, jika di hadapan mata lelaki Melayu itu akan gadis Cina ataupun India yang seksi, tidaklah rasa ghairah seperti ghairah kepada gadis sebangsa sendiri. Mungkin ini normal. Mungkinlah, sebab ada can atau peluang untuk berkomunikasi dengan gadis sebangsa? Nak berbahasa Cantonese, bukan pandai sangat. English bukan tak tahu, hanya tak lancar.

Cuma yang peliknya, bila menonton porno, video lucah, filem Titanic mahupun Species. Oh, itu filem lama. Bagaimana filem Roadtrip, American Pie ataupun Pirana? Ada pula nafsu dan ghairahnya walaupun gadis dalam adegan lucah tersebut ialah orang Amerika, orang Jerman ataupun gadis-gadis dari negara blok Eropah timur. Tinggi citarasa lelaki Melayu. Hanya mahu Melayu dan orang-orang putih rupanya ya?

Cuba letak filem lucah Negro atau India. Tiada selera barangkali? Eh, kalau Cina, Jepun mahupun Korea boleh pula ya? Selera betul melihat bulu-bulu yang tebal tidak di cukur dan aksi jijik meloyakan. Kata tadi tak ghairah melihat perempuan cina yang seksi?

Tapi, menonton video Chua Soi Lek pun ada antara kamu yang buat modal. Apatah lagi video Anwar Ibrahim. Tak habis-habis. Kebanjiran 3gp dan mp4 lucah. Ramai anak-anak muda di baya-baya 17tahun ke atas kini sudah memiliki folder rahsia di telefon bimbit masing-masing.

Sebab seks? Pengaruh persetubuhan yang kamu rasakan ia sedap dan lazat? Rasa gelojak kamu yang nak sangat kahwin cepat supaya dapat merasai kelazatan tubuh perempuan yang wangi dan wajah mereka yang menutup mata kesedapan? Leher perempuan mendongak-dongak sambil membunyikan suara keluh kesah?

Itu semua tipu. Tidaklah tipu seluruhnya keadaan itu. Namun, tipu yang di maksudkan di sini ialah perasaan dan ghairah kamu itu sedang di tipu. Kalau kamu amalkan imaginasi seperti di sebutkan tadi, di jamin kamu cepat di tendang oleh pasangan kamu sendiri. Di jamin.

Tak sukar sebenarnya hendak memahami nafsu seorang lelaki. Baik lelaki kacak, manis, tinggi, tidak kacak, pendek, gemuk, buncit, jongang, hidung macam babi sekalipun. Semuanya mengidamkan gadis yang cantik rupa paras, tubuh badan tip-top. Tak gemuk, berbuah dada besar (seperti biasa), mesti wangi dan pandai melayan. Itu sahaja. Cuma apabila seseorang lelaki itu mengenangkan atau menghitung rupa paras diri sendiri, barulah dia tak kisah perempuan macam mana pun yang dia akan dapat untuk di jadikan teman wanita atau isteri. Asalkan..



Asalkan ada pantat (puki/vagina). Itu saja.



Tak habis lagi pasal seks. Di akhirnya, memang nafsu lelaki yang utama, terutamanya lelaki Melayu secara majoriti, memang sebab seks. Di jamin! 


p/s : Kesimpulannya, bawalah kondom.

1 comment:

  1. hahahahahaha,memang best ayat kau yeop..tapi sex saja boleh jadi jemu bro...kecantikkan tak jamin kebahgian dlm hidup...tak caya cuba tengok gadis cantik berkahwin lastly bercerai berai...bukan semua tapi banyak..hihiihii,kawin la yeop....wakakakaka

    ReplyDelete