Sunday, August 28, 2011

Salam Aidilfitri

Hari raya dah nk tiba.. So memasing pakat kasi ucapan selamat hari raya..  Mintak maaf sana sini.. Yee.. seperti yg kita tahu time-time la paling seswai nak mintak maaf buat yg dah lama tak bertegur sapa. yeee dakk ? So banyak la cara-cara terkini dan sensasi merealisasikan harapan nak memberi ucapan pada umum.

yolah.. korang pon tau, kite sekarang ada sms, phone call, facebook, twitter, tagged, e-card, email.. lalalala.. dan malas nk listkan semuanya disini. Melambak2 la manusia yg mengedit dan menepek gambar mereka dan tulis ucapan raya. Ada yg panjang, ada yg pendek.. Lepas tu abis la semua umat manusia di tag dengan gambar tersebut. Hihihi.. Saya masih belum dpt walau satupon. Bole?

Cuma sangat berterima kasih pada seorang kawan dari jauh yg ada effort tuk hantar kad raya. Apa? Masih ada yg old fashioned? lol!! Baguslah kot, sekurang-kurangnye masa ada nilai sentimental di situ. Ko ader? Tapi aku? Hahaha.. Samelah mcm kebanyakkan korang. MALAS. xde kerja plak nk beli kad and bersusah payah ke post office tuk pos kad raya. So kat sini je la aku tepekkan ucapan Selamat aku. Tapi aku tadelah nk tepek ucapan raya skali ngan muke k.. hHAHahaha.. Hurm.. Tak nk tulis panjang.. Sbb memang tak ada idea lansung,so0o0oooo  Selamat Berhari Raya wahai umat2 islam seMALAYSIA.


No comments:

Post a Comment